گروهی از دوستان کتاب خوان برآن شدیم تا به منظور افزایش فرهنگ کتاب خوانی سایتی را ایجاد کنیم تا کسانی که فرصت و شرایط خواندن کتاب در مکان های مختلف را ندارند به صورت خیلی ساده و روان آن کتاب را گوش دهند. این سایت در زمینه کتاب های صوتی فعالیت داشته و برای شما این امکان را فراهم می کند تا کتاب های مورد علاقه خود را که دوست دارید آن ها را بشنوید با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد. برای شنیدن مقدمه کتاب ها و نیز آگاهی از کتاب های جدید که در سایت قرار می گیرد لطفا از طریق لینک سمت چپ در کانال تلگرامی ما عضو شوید. هرگونه کپی برداری و فروش کتاب های این سایت غیرشرعی و غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

آموزش تئوری موسیقی (جلسه اول)


آموزش تئوری موسیقی (جلسه اول)

اگر قصد فراگیری موسیقی و نوازندگی را دارید این مجموعه آموزشی قطعا مورد نیاز شما خواهد بود. این مجموعه شامل آموزش تئوری موسیقی می باشد که به صورت بسیار ساده و روان و خلاصه در طی سه جلسه آماده شده است. تئوری موسیقی که در این مجموعه آموزش داده شده است به صورتی است که شما می توانید پس از تماشا و یادگیری آن برای خود انتخاب ساز کنید و به یادگیری آن ساز بپردازید.

عنوان مطالب آمورشی این فایل

  • تعریف موسیقی
  • آشنایی با مشخصه های صوت
  • آموزش خطوط حامل و تکمیلی
  • آشنایی با نام نت ها
  • شناخت محل نت ها روی خطوط حامل

 

در ادامه این مجموعه آموزش ساز سنتور نیز توسط همین مدرس صورت خواهد گرفت.

مدرس : رضا میرجلیلی

مطالبی که در این مجموعه آموزشی تهیه شده است دقیقا همان مطالبی است که این مدرس در کلاس های خود در آموزشگاه های سطح شهر مشهد بیان می کند لذا با توجه به قیمت کلاس های آموزشی در شهر مشهد قیمت واقعی این مجموعه برای هرجلسه مبلغ 30000 تومان می باشد که در این جا با قیمت بسیار کمتر قرار گرفته است.

آمورشگاه هایی که این مدرس هم اکنون در حال تدریس می باشد:

1. آموزشگاه موسیقی بیداد

آدرس: مشهد، راهنمایی 8، پلاک 54

2. آموزشگاه موسیقی نامیک

آدرس: مشهد، هاشمیه 65 پلاک 42

3. انجمن بسیج هنرمندان خراسان رضوی

آدرس: مشهد، شاهد 59 پلاک 29

 

برای کسانی که در شهر مشهد حضور دارند در صورت تمایل برای شرکت در کلاس های سنتور توسط این مدرس، هم می توانید از طریق این آموزشگاه ها اقدام نمایید و هم می توانید از طریق شماره تماس در ارتباط با ما برای کلاس های خصوصی هماهنگ نمایید.


مبلغ واقعی 21,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 487

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اگر از آخرین زمانی که دهانتان را شسته اید یا کتابی خوانده اید 24 ساعت می گذرد لطفا دهانتان را ببندید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما